Therese

Så här ser jag på saken

Jag ser det snöar...

Publicerad 2008-10-31 16:30:08 i Allmänt,

Just nu faller det stora vita snöflingor utanför mitt fönster. Snön kom idag som meterologerna sa. Jag kan meddela att jag inte trodde ett skit på att det skulle snöa idag för det var ju trots allt 4 grader varmt ute och så när vi precis kommit hem från stan så säger pappa helt plötsligt "Det snöar ute".
Idag var vi ju som sagt inne i stan, jag kom hem med en stickad tröja och en sjal från Gina. Vem vet det kanske kommer upp bilder någon dag på de i denna blogg?!

Idag fick vi även hem Sex and the city filmen, kanske blir till att kolla på den innan Idol börjar ikväll eller ska jag ta och kolla på några Beverly Hills avsnitt?

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela