Therese

Så här ser jag på saken

Jobb

Publicerad 2008-10-14 18:00:27 i Allmänt,

Denna dag bjöd på en jobbdag på förskolan Hyttan i Vattholma, hoppade in som vikarie då Viktoria var sjuk idag med. Dagen flöt på riktigt fort och helt plötsligt så var klockan 15:30 och det var dags att bege sig mot bussen.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta en varm och lång skön dusch för att sedan krypa ner i mina skönaste mjukiskläder och sätta mig framför tvn och bara mysa, visst låter det ganska okej?

Imorgon kommer det att bli en rolig dag, kommer börja dagen med att gå upp och bege mig till Stockholm för att boka tid för min tatuering, är inte riktigt säker på vad jag vill ha för motiv. Har länge varit inne på Erikas förslag om att tatuera in en nallebjörn men idag så kom jag på en ny sak som skulle vara coolt. Eftersom jag ska ha den nere på benet så skulle det vara coolt att ha små tassar i tre olika storlekar som går upp mot knät, svårt att förklara. Men vi får se vad jag bestämmer mig för imorgon.
 

Vet inte om jag ska tycka att denna låt är bra eller inte?

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela