Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2008-10-06 20:40:51 i Allmänt,

Ny vecka och nya möjligheter, som det så fint brukar heta. Denna vecka kommer att bjuda på en hel del jobb. Jobbade idag på Ultuna restaurangen det gick bra. Imorgon kommer jag att tillbringa dagen på förskolan Hyttan i Vattholma. På onsdag jobbar jag ett monsterpass på Ultuna, kommer att börja klockan 9 och gå hem runt klockan 21, och på torsdag blir det jobb på Ultuna igen. Sen är jag ledig resten utav veckan, då har jag tänkt att jag ska vila min nacke som inte mår så bra just nu smörjer in den med tigerbalsam hela tiden och går med en tjock varm fleecehalsduk för att det ska vara så varmt som möjligt.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela