Therese

Så här ser jag på saken

Mardröm

Publicerad 2008-10-30 22:06:27 i Allmänt,

För cirka en timme sen så startade jag glatt på min dator och klickade fram streamen för matchen mellan Real Madrid och Real Union. Matchen fick inte den bästa öppningen, i mina Real Madrid ögon, Real Union gör 1-0 redan efter en minut spelad.
Sen i den 15 minuten händer det som absolut inte får hända. Real Madridspelaren Ruben De La Red faller ihop på planen utan någon som helst fysiskt beröring. Genast börjar tankarna gå och ganska fort får jag upp bilden från förra året då Sevillaspelaren Antonio Puerta också helt plötsligt föll ihop på planen och några dagar senare avled på sjukhus. Nu har jag läst att han troligtvis bara svimmat och att han mår bra igen. Hoppas verkligen att han gör det! Efter denna händelse så har jag inte så stor koll på matchen, men det står i alla fall 2-1 till Real Union och andra halvlek börjar snart.

Hala Madrid!
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela