Therese

Så här ser jag på saken

Mysig höstdag

Publicerad 2008-10-12 18:18:46 i Allmänt,

Idag har det varit en sån där riktigt mysig höstdag som man villa ha varje dag, solen skinner luften är så där frisk som den brukar bli på hösten och löven har ändrat färg till den där mysiga gul/röda färgen. Denna otroligt mysiga dag tillbringade jag med familjen och mormor uppe i Österbybruk på julmarknad. Ja, du läste rätt. Varje år är det en riktigt mysig julmarknad uppe i Österby någon gång i Oktober. För mig spelar det inte så stor roll i fall om julmarknaden är i oktober eller i november/december det är fortfarande lika mysigt. Något som jag dock inte tycker är lika mysigt är när alla människor springer på mig och då går jag där frågandes om jag verkligen är så liten så att jag inte syns.

Jag hade trott att jag inte skulle få en sån fullspeckad vecka denna vecka som kommer. Jag har inget jobb inplanerat och inser nu att jag inte kommer att ha tid med det eftersom jag måste skriva klart uppgifterna som ska in på söndag men jag klagar inte för det är så mycket kul som kommer hända i veckan. På måndag ska jag träffa Erika, det är alltid lika kul att träffa den flickan. På tisdag har jag inget inplanerat och hoppas då att jag ska skriva klart mina uppgifter. På onsdag ska jag till Stockholm och beställa tid för min tatuering och sen på kvällen ska jag gå på bio och se Rallybrudar. På torsdag lutar det åt att jag ska på en rekryteringsmässa på Arlanda. På fredag händer det ingenting och om jag inte har skrivit klart uppgifterna då så är det verkligen dags att göra det nu. På lördagen ska jag in till stan och fira min morbror som fyller år. Sen på söndag antar jag att vi ska upp till farmor och farfar och fira farmor som fyller år på lördag om det inte blir det så ska jag antagligen träna.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Ollé

Publicerad 2008-10-12 20:31:25

vad för tatuering ska du göra och vart ska den sitta? Nyfiken(A) ^^,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela