Therese

Så här ser jag på saken

Olyckligt kär

Publicerad 2008-10-10 17:38:54 i Allmänt,

Lilla jag har gått och blivit olyckligt kär...i ett par skor(!) Det kanske inte är så ovanligt att jag blir det med tanke på att jag är helt galen i skor och har en mamma som jobbar i skoaffär, men jag brukar aldrig bli olyckligt kär i de. Dessa skor finns som de flesta andra på mammas jobb och det skulle nog inte vara ett sånt stort problem för mig att köpa dessa men det stora problemet är att jag inte behöver de, men så är det väl alltid? De är gudomligt sköna och jag älskar de ett stort plus var att de dessutom var supersnygga på mina smala fötter.

Nej, nog om mitt skobeskymmer. Dagen spenderades inne i stan, först satt jag en stund på mammas jobb och efter en stund gick jag till arbetsförmedlingen och träffade min arbetsförmedlare och hon tyckte att det var ett under att jag redan hade fått ihop 63,5 arbetstimmar på Ultuna restaurangen och hon tyckte att jag skulle åka iväg till Arlanda den 16 oktober på en rekryteringsmässa så om det är någon som vill hänga med mig så är det bara att säga till. Efter mötet så gick jag och möte Malin och vi gick runt i olika butiker och kollade. Jag var på jakt efter ett par nya jeans, men som vanligt när man letar efter något så hittar man inte det man vill ha. Efter en glass på Donken så följde jag med Malin till tåget och sa hejdå. Efter det så gick jag till H&M och köpte ett par knästrumpor som jag kan ha i mina stövlar. Efter det åkte jag upp till Gränby och träffade pappa och åkte med hem.

I helgen händer det nog inte så mycket, låter som jag, mamma, pappa och mormor ska åka på någon julmarknad i Österby på söndag eftersom Ika är i Linköping hela helgen så hänger hon inte med.

Här är skorna som jag kommer att fortsätta drömma om.


/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-10-10 18:39:52

klart att det är bra att jag flyger planet!! hur skulle vi ananrs komma fram ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela