Therese

Så här ser jag på saken

På tåget

Publicerad 2008-10-22 16:34:34 i Allmänt,

Nu sitter jag på tåget påväg hem, det känns riktigt skönt. Jag vill tacka den människa som kom på att man faktiskt kan ha internet ombord på tågen, det gör resan grymt mycket roligare.

Jag vet inte hur mycket jag vill eller orkar nämna om denna resa, kan väl sammanfatta den med ett ord och det är okej. Och under dessa två dagar har även ett beslut vuxit fram och det är att jag ska hoppa av denna kurs. Jag känner att jag inte är på samma nivå som alla andra som är med på denna kurs och det känns inte som att jag bidrar med något och eftersom jag inte får några pengar för det så är det väl ganska onödigt att gå en kurs som jag inte vet om jag kommer att klara.
Nu ska jag slå på en film och hoppas att resan går fort, ungefär två timmar kvar tills jag är framme i the capital of Sweden.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela