Therese

Så här ser jag på saken

Packar

Publicerad 2008-10-03 19:27:26 i Allmänt,

Kom precis hem efter att ha åkt till Klubbis i Skyttorp för att lämna en väska inför morgondagens aktiviteter. Det var väskan med alla sovsaker+dricka som lämnades. Nu tänkte jag övergå till att packa väskan med badkläder och de kläderna som jag tänkte ha på mig sen på kvällen.

Tänkte lämna er med min nya favorit. Tycker att det är extra kul att det är en svensk som har skrivit låten, Max Martin. För er som inte vet vem det är, tror nog att alla gör det men, så har han skrivit låtar till Britney, Backstreet boys, Ace of bace, Bon jovi m.m. Han har även skrivit hitlåten som går varm på radion just nu, I kissed a girl med Katy Perry som ärven är en stor fovvo hos mig.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-04 11:23:31

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/september/vinn-en-goodiebag-varde-hela-10-000-.html#comment



Tävla om en goodiebag värde hela 10 000:-, Detta får du bara inte missa!! :)

Postat av: bitte

Publicerad 2008-10-04 13:57:10

Var gärna med och skänk en slant till min rosabandet insammling

Är vktigt att vi hjälper till



länken hittar du i menyn på min blogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela