Therese

Så här ser jag på saken

Solna tur och retur

Publicerad 2008-10-15 22:12:36 i Allmänt,

Idag känns det som att jag tillbringat den mesta delen utav denna dag på att åka tåg. Imorse gick jag upp och satte mig på Upptåget för att i Upplands väsby byta till pendeln mot Södertälje. Men jag åkte inte ända dit utan jag hoppade av påvägen, närmnare bestämmt i Solna. I Solna väntade min kusins pappa på mig och vi for iväg mot tatueraren. Där kollade jag på en massa olika tatueringar och fastnade för en, orkar inte förklara hur den ser ut. Kan möjligtvis hitta en bild på den och då lovar jag att det kommer upp en bild. Tyvärr så blev det ingen tid inbokad denna gång då hon inte tyckte att jag inte verkade helt säker på det som jag ville göra och då tyckte hon att det var bättre att jag åkte hem och funderade på det och att jag skulle komma tillbaka lite senare och boka tid.
Sen efter att min kusins pappa blivit klar så åkte vi tillbaka till Solna och gick på Donken och åt lite mat, sen efter det så satte jag mig på tåget igen och for mot Uppsala.

Efter några timmar var det dags att gå till bion och hämta ut biljetterna, om jag har glömt bort att berätta det så var jag och såg Rallybrudar. Det måste nog ha varit en av de bästa svenska filmerna som kommit på flera år enligt mig. Så om du vill ha en underhållande och lite rolig film så rekomenderar jag att du går och ser den.

Imorgon ska ja åka tåg igen men denna gång ska jag bara åka till Arlanda tur och retur och gå på en rekryteringsmässa för att se om det finns några roliga jobb på Arlanda flygplats.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela