Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2008-10-26 20:00:49 i Allmänt,

Har haft en riktig slödag idag, har inte gjort så mycket. Lyckades städa mitt rum efter ngåra tappra försök att slippa, men rummet städar som dagt inte sig självt. Sen efter städningen så blev det mat, Tacos mums och under att vi åt maten så kollade vi 27 dresses älskar den filmen. Så nu sitter jag här några timmar senare om jag ska orka platta mitt hår idag eller om jag ska göra det imorgon innan jag ska åka iväg och jobba. Imorgon blir det jobb på Ultuna restaurangen, ska även jobba där tisdag, onsdag. Sen är det inget mer jobb inplanerat denna vecka funderar på om jag ska ta med mig Ika, lilla syster, och åka till the capital of Sweden och shoppa någon dag då jag är ledig troligtvis blir det torsdag och sen på fredag ser det ut som att det blir bio, High School Musical 3. Sen är det helg igen och då är inget inplanerat förrutom fotbollsträning på söndagen.

Tror nog inte att du har missat det otroligt roliga klippet med Jeff Dunham där Achmed the dead terrorist medverkar, om du har gjort det så tycker jag att du ska kolla på detta klipp.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela