Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2008-10-23 19:22:18 i Allmänt,

Idag har jag varit ledig, men tro inte att jag var lat och bara sutit hemma. Nej, jag har varit in till stan och inhandlat ett par regnbyxor som jag ska ha när jag jobbar på Hyttan.
Imorgon skulle jag ha jobbat på Hyttan men Kicki ringde mitt på dagen och sa att jag inte behövde komma eftersom det var så många barn som hade blivit sjuka. Men det gör inte mig så ledsen även fast jag älskar att jobba där, men jag känner att min kropp behöver vila upp sig. Så imorgon har jag bestämmt mig för att jag inte ska göra ett skit, bara ligga i soffan och lata mig. Låter inte det bra?
Något som också kommer imorgon är lönen och den tackar jag absolut inte nej till och jag har redan bestämmt en sak som pengarna ska spenderas på och det är Beverly Hills 90210 säsong 5, är riktigt sugen att klicka hem den redan nu.
Är lite sur just nu över att jag inte valde att boka den för då skulle jag ha den här hemma hos mig redan igår för det var då den släpptes och nu måste jag vänta i några dagar till.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-10-24 15:49:25

åh det lät ju t.o.m gott =)

synd att jag inte beställde de till lunch idag då xP

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela