Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2008-10-02 13:21:44 i Allmänt,

Denna vecka har gått så otroligt fort det är redan torsdag.
Jag vet inte vad det är för fel idag, hela kroppen känns helt seg som att den blivit överkörd av en ångvält. Så jag tänkte tillbringa dagen farmför tvn kollandes på någon film och hoppas på att jag mår bättre imorgon.
Hade även tänkt att jag skulle börja skriva på den där uppsatsen som man ska skriva till distanskursen, den ska vara inne den 19 oktober så det är ju 17 dagar kvar och jag brukar ju alltid göra den dagarna innan den ska in, men denna gång hade jag tänkt att jag skulle göra klart den så fort som möjligt. Men så blir nog inte fallet och det slutar med att jag kommer sitta där dagarna innan inlämning och skriva så att fingrarna ryker.

Förlåt Erika att jag inte kunde hitta på något igår..
/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-10-03 22:04:43

De gör inget, vi får hitta på något en annan dag helt enkelt =)

jag behövde dessutom oxå jobba så :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela