Therese

Så här ser jag på saken

Vad har hänt här?

Publicerad 2008-10-03 15:44:09 i Allmänt,

Imorse ställde mamma ut en kasse med massor med sopor, som skulle kastas, på trappen. För en liten stund sen så skulle jag gå ut för att kasta lite sopor och även gå och hämta posten och möts då av en hemsk syn.
Påsen som ställdes ut för några timmar sen är alldelles full med hål och gammal potatis, kaffefilter osv ligger utspritt över exakt hela trappen.. Det var inte en vacker syn kan jag berätta.
Jag gick och dumpade mina egna sopor i soptunnan och gick sen och tog reda på resten.
Undra vad det var för liten fågel som ville ha tag på våra sopor? Jag gissar på en skata, vad tror du?
/Therese

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-03 16:52:13

Missa inte chansen att vinna Hösten snyggaste snaekers. Allt du behöver göra är allt lämna en kommentar i detta inlägg:

http://justlikealexandra.blogg.se/2008/october/tavling.html#comment



Så är du med o tävlar!



Lycka till... Kramar Alexandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela