Therese

Så här ser jag på saken

Varför var inte jag där?

Publicerad 2008-10-11 22:35:54 i Allmänt,

Det är en fråga som jag kommer att fortsätta ställa mig varje dag framöver. För dig som inte fattar så menar jag såklart varför jag inte var på Råsunda idag och såg på när Sverige spelade oavgjort mot Portugal. Jag hade redan i sommras bestämmt att jag skulle gå på den matchen men biljetterna försvann på ängång, så nu riktar jag in mig på Sverige-Danmark matchen som jag hoppas kommer gå på Råsunda den 6 juni nästa år. Men nu kanske jag ska nämna något om matchen där jag tycker att Sverige spelar riktigt bra fotboll stundtals och jag tycker att Sverige var närmare ett mål än vad Portugal var.

Igår kollade jag såklart på idol och jag tyckte att det var rätt person som åkte ut. Jag har inte riktigt fått någon personlig favorit än som jag brukar få, men jag tror nog att favoriten tillslut kommer att bli Robin B han har något och jag vet inte vad.
 
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela