Therese

Så här ser jag på saken

Är det verkligen så smart?

Publicerad 2008-09-22 15:49:35 i Allmänt,

Har varit lite duktig och gjort lite saker här hemma, därmed kan ni inte kalla mig lat även fast jag egentligen är det. Vet att man inte ska träna när man är sjuk men jag vill så grymt gärna vara med ikväll på träningen och måndagsträningarna brukar ju vara lugna så då ska det ju egentligen inte vara något problem. Det värsta är ju om jag blir sjuk igen, men det ska väl inte hända? När jag var liten och spelade i 89:laget så tränade jag jämt även fst jag var lite förkyld, fattar egentligen inte hur man vågade för efter jag fick det där halsviruset, med prickarna i halsen som jag och Erika kallade för Arne, fråga mig inte varför, så fick jag träningsförbud i över en månad och det är efter det som jag har börjat tänka mg fr om jag ska träna eller inte när jag börjar bli förkyld.
Nu funderar jag på om jag ska ta och gå och laga lite mat, vet inte om jag ska göra potatis och fisk eller makaroner och falukorv.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela