Therese

Så här ser jag på saken

Bilder från gårdagen

Publicerad 2008-09-11 14:24:47 i Allmänt,

Här kommer lite bilder från gårdagen som jag lovade lite smått i det förra inlägget.
Dessa byxor gick jag in på Vero Moda och köpte innan jag for till Kista.

Dessa byxor gick jag in på Vero Moda och köpte innan jag for till Kista.

Uppvärmning, Henke Larsson skjuter.

Sverige har en hörna i mitten utav andra halvlek.


Orkar inte lägga upp några mer bilder om du vills e fler så finns det inne på min bdb, 3see.bilddagboken.se. Tror inte att det händer så mycket idag, konstigt nog har jag inte sån stor lust att hitta på någonting. Funderar just nu om jag ska åka och träna ikväll eller om jag inte ska det.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela