Therese

Så här ser jag på saken

Den kommande veckan

Publicerad 2008-09-14 22:55:09 i Allmänt,

Tänkte berätta i lite korta drag om vad som kommer att hända nästa vecka, hoppas att du kommer ha överseende med att det kanske inte blir så mycket bloggande.

Imorgon måndag: In till arbetsförmedlingen, är tvungen att gå på något infomöte. Sen till kvällen är det träning som jag inte ska medverka på men ska åka och kolla eftersom det är möte, kommer inte bara för att det är fika, ska även gå och möta Malin som kommer med tåget.

Tisdag: Upp tidigt som sjutton, runt halv fyra närmare bestämmt. Bli skjutsad till Sthlm central hoppa på tåget mot Växjö. Cirka 3,5 timme senare framme i Växjö och dax att bege sig till Växjö universitet för kursstart av den distanskurs som jag valt att läsa. Klockan 20:10 går tåget mot Sthlm. Framme runt klockan tolv, därefter ska jag åka pendeln mot Upplands Väsby och sen ska jag åka Upptåget mot Uppsala, därefter väntar sängen.

Onsdag: SOVA. Sen ska jag troligtvis åka och kolla in dagiset där jag kanske ska vikariera.

Torsdag: Jobba lunch på restaurang Ultuna. Träning på kvällen.

Fredag: Jobba lunch på restaurang Ultuna.

Lördag: Troligtvis spela match hemma mot Norrskedika, beror på om jag blir uttagen eller ej. Eller så hittar jag kanske på något med Erika.

Söndag: SOVA! Kanske hittar på något med Erika?

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela