Therese

Så här ser jag på saken

En helt vanlig måndag

Publicerad 2008-09-08 10:43:53 i Allmänt,

Jaha, då har en he vecka gått och en ny har börjat, har ingenting planerat idag så jag kommer väl att tråka ihjäl när ungefär halva dagen har gått. Det är grått och trist ute och det känns som att mitt liv är det samma just nu. Fattar inte varför det ska vara så svårt att hitta ett jobb?

Kan dra lite kort om vad som kommer hända i veckan..
Idag: Ingenting, träning ikväll.
Imorgon: Ingenting, träning på kvällen.
Onsdag: In till stan på dagen åka in till kusinerna i Kista och lite senare så ska jag åka och kolla på Sverige-Ungern.
Torsdag: Ingenting, eventuellt så kanske jag ska träffa Maria som det var år och dar sen jag såg annars så blir det väl träning på kvällen.
Fredag: INGENTING
Lördag: Troligtvis upp tidigt för att åka på match borta mot Gimo.
Söndag: Ingenting.
Där har ni min otroligt intressanta vecka.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela