Therese

Så här ser jag på saken

Fast i soffan

Publicerad 2008-09-04 11:40:59 i Allmänt,

Har fortfarande inte förflyttat mig ifrån soffan och lämnat datorn och börjat städa. Hamnade ut på idols hemsida på tv4 och kollade på lite olika klipp som vi inte fick se igår på tv, hittade bland annat Joel Karlsson som gick ut samtidigt som mig på GUC. Bästa klippet är den personen som väljer att sjunga Pokemonlåten och jag vet inte vad han ser ut som eller hon som sjöng DaBuzz låten.
Tycker att den nya juryn är mycket bättre än den förra och även fast det inte är så stor förändring på själva programmet i sin helhet så känns det ändå lite proffsigare.

Nej, nu ska ja ta och lämna denna sköna soffan och datorn för att byta om, jag kan ju inte gå runt i pyjamas hela dagrana även fast det är hur skönt som helst och sen ska jag ta itu med städningen.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela