Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2008-09-12 22:32:08 i Allmänt,

Sitter här framför tvn med datorn i knät och kollar på Paradise Hotell som gick för x-antal år sen. Det är kul att se gamla dokusåpor som gick för några år sen som man tyckte var kul när man var lite yngre. Och en dokusåpa som jag skulle vilja att den startar igen är Big Brother. Vet inte varför men jag tycker bara om den dokusåpan helt enkelt, kan vara för att jag är ett sådant dokusåpafreak.
Men det var ju egentligen inte detta som jag skulle skriva om. Det skulle egentligen bli ett ganska tråkigt inlägg där jag tänkte berätta att jag ska snart gå och lägga mig eftersom jag ska gå upp tidigt imorgon för vi har match borta mot Gimo klockan 10. Vem väljer att spela en match klockan 10? Och eftersom matchen börjar klockan 10 så betyder det att det är samling klockan 8:15. Då måste jag gå upp runt halv åtta och det var länge sen jag gjorde det på en lördag.

Så det är väl bara att säga godnatt.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela