Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2008-09-26 19:22:21 i Allmänt,

Idag har det varit en sån här slapp dag då jag inte orkat gjort så mycket. Lite nytta har jag gjort då jag valde att dammsuga huset frivilligt, hörde du frivilligt. 
Igår var jag ju till Hyttan, ett dagis i Vattholma för dig som inte visste, och hälsade på. Det blev bestämmt redan igår att jag ska komma och prova att jobba på måndag och sen tisdag den 7/10 ska jag jobba en hel dag. Det ska bli riktigt kul och det känns jätteskönt att jag har två olika jobb som jag kan variera mellan. Kommer ihåg när farmor ringde mig för någon månad sen och frågade om jag ville jobba på restaurang Ultuna, då trodde jag bara att det skulle blir ett engångsjobb. Men det blev det icke, nu har jag nästan jobbat någon dag varje vecka och jag trivs verkligen där borta.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela