Therese

Så här ser jag på saken

Gympapass?

Publicerad 2008-09-07 18:06:09 i Allmänt,

Kom hem för en liten stund sen och insåg att det inte var så stor idé att sätta sig på moppen och brumma iväg mot Skyttorp, skulle inte hinna se så mycket utav matchen så därför åkte myskläderna på och marbouchokladkakan åkte fram och nu sitter jag här med datorn i knät under en varm och gosig filt.
Tänkte dra lite kort om dagen.
Upp tidigt imorse, klockan halv nio för att vara exakt. Trött som ett djur eftersom jag inte sov så bra vet inte varför, är du precis som jag som somnar nästan på engång när du gått och lagt dig och sen om du möjligtvis inte kan somna på en gång så ligger du och vrider och vänder på dig i några timmar och tillsut efter många om och men så somnar man? Men upp klev jag och fixade i ordning mig och sen så åkte vi iväg mot Kista runt klockan tio och var framme strax efter halv elva. Då gick vi ner tillsammans med alla andra till Kistakyrka och väntade på att allting skulle börja. Konfirmationen var i somras men eftersom min kusin inte var hemma så fick hon göra det nu. Känns som jag stod upp mer än vad jag satt ner i kyrkan, funderade ett tag om det var et gympapass jag var på eller om jag var på något annat.
Sen cirka en timme och tio minuter senare gick vi upp till lägenheten och åt lite god smörgåstårta och sen på det blev det prinsesstårta. Sen efter några timmar satte vi oss i bilen och for hem igen.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela