Therese

Så här ser jag på saken

Halvtidsvila

Publicerad 2008-09-06 19:44:23 i Allmänt,

Sitter här i soffan med datorn i knät, as usual, i halvtidsvilan och jag kan ju inte direkt tycka att matchen är direkt underhållande. Hoppas verkligen att andra halvleken blir bättre och synd att Linderoth blev skadad och blev tvungen att lämna planen efter bara två enstaka minuter spelade.
Även fast det än så länge bara står 0-0 så både hoppas jag och tror jag att Sverige kommer att lyckas få in bollen i mål på något sätt, även fast målvakten i Albanien är riktigt duktig. Just nu sitter jag och längtar tills på onsdag. Tänk att sitta där på plaststolen och det spelas någon musik i högtalarna som man inte riktigt lägger märke till och sitter med en stor förväntan med blicken mot spelargången och när man tycker att man skymtar en svenskspelare och mycket riktigt så kommer målvakterna ut och värmer en liten stund senare kommer även hela laget. Sen går allting så fort och matchen är igång och stämningen är på topp. Sen går man förhoppningsvis därifrån med ett leende på läpparna, jag älskar att se Sveriges landslag spela.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela