Therese

Så här ser jag på saken

Jag lämnar små spår.

Publicerad 2008-09-20 13:17:29 i Allmänt,

När man är förkyld som jag är då är pappersnäsdukarna mina bästa vänner, de förljer med mig vart jag än går. Och eftersom att de förljer med mig överallt så finns de också överallt. Jag råkar ibland glömma bort pappersnäsdukarna och då ligger de kvar på bordet eller vart det nu är och lämnar ett litet spår. Så just nu är det inte så svårt att se vart jag befinner mig om dagarna här hemma. Jag går från sägen till köket därifrån går jag antingen till datorn eller till tvn, och så fortsätter jag hela dagen.

Nu tänker jag näst intill dränka mig i nässpray och sätta mig på moppen och brumma iväg mot Skyttorp och kolla på tjejerna eftersom jag inte fick spela matchen idag, för om jag hade spelat så hade jag inte suttit här vid detta tillfälle.
Och något som är skönt idag är att solen skiner och det gör mig lite gladare och lite friskare.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela