Therese

Så här ser jag på saken

Läggdax?

Publicerad 2008-09-13 23:04:16 i Allmänt,

Sitter här med datorn i knät framför tvn på mitt rum som vanligt. Kom hem för en liten stund sen från stan, Ika skulle dansa på Drabanten, eftersom det är kulturnatten så dansar de alltid där, och först tänkte jag inte att jag skulle följa med för jag kände att jag intehade så stor lust och att jag var trött och helst utav allt bara ville gå och lägga mig. Men ju närmare "avgångstiden" som mamma och pappa hade satt ut så kom jag på att det bara skulle vara så tråkigt att vara hemma själv så jag följde med in. Jag har aldrig insett det roliga med kulturnatten, det kan vara för att nästan hela Uppsala är då fyllt till bredden med massor av fulla ungdomar som tycker att de är så coola.

Som sagt så sitter jag ju här med datorn i knät och jag funderar riktigt starkt på att gå och borta tänderna och kryp ner under mitt varma täcke i min otroligt sköna säng och lägga mig och kolla på någon film och sen tänkte jag stänga mina två bruna ögon och sova för jag är otroligt trött och skulle kunna gå och lägga mig nu.

Godnatt
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela