Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2008-09-27 19:50:33 i Allmänt,

Som jag skrev i det tidigare inlägget så har jag inte gjort så mycket nytta idag, om jag ska vara ärlig så har jag antingen suttit framför denna dataskärm eller så har jag suttit framför tvn. Men jag har gjort lite nytta i alla fall, Ika tvingade ut mig på en promenix rundan på cirka 4.8 km. Sen när mamma kom hem från jobbet så åkte pappa iväg och köpte pizza, mums, och till den så kollades det på Arn. Riktigt bra film och jag vill genast se tvåan.
Men den filmen kommer jag inte se än för det vankas fotboll. La Liga närmare bestämmt Real Madrid åker och gästar Real Betis och jag hoppas på en seger, det kommer inte bli lika lätt som förra matchen.

Hörs imorgon.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela