Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2008-09-13 13:59:40 i Allmänt,

Har varit hemma en stund nu sen jag kom hem från matchen, i alla fall så länge så att jag har hunnit äta lite lunch trycka i mig lite godis och hamnat framför tvn med datorn i knät.
Upp tidigt imorse och när mobilen ringde så hade jag inte direkt så stor lust att gå upp. Det första jag tänkte var varför jag hade ställt mobilen så tidigt och sen kom jag på att det var fotbollsdax så det var bara att gå upp och äta frukost och bege sig till samlingen i Skyttorp. Matchen mot Gimo gick okej, vi spelade 0-0 och det tycker jag vi ska vara nöjda med även om det skulle varit skönt med en seger.

Har inte så stor koll på vad som kommer hända ikväll, funderade ett tag på om jag skulle åka iväg till Skttorp och kolla på fotboll men jag orkade inte göra det sen när jag väl kom hem. Just nu känns det som att jag bara vill vara hemma hela helgen eftersom jag kommer ha en fullbokad vecka nästa vecka.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela