Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2008-09-06 17:16:25 i Allmänt,

Kom ut från duschen för ett tag sen och innan dess så kom jag hem från en trevlig dag på stan med familjen och sen så åkte vi upp och åt lite mat hos mormor och nu har jag hamnat framför tvn med datorn är knät. För er som är intresserade så kollar jag just nu på Miami ink.

Imorgon åker jag och familjen in till Kista och hälsar på släkten och kollar på när Mickan konfirmeras, det ska bli kul och jag hoppas att jag får lite tid att gå ner och checka in lite kläder i Kistagallerian. Sen kanske jag har lite tid över när jag kommer hem och vi får se om jag åker och kollar på tjejerna när de spelar en utav matcherna.

Hoppas att ni inte bli allt för ledsna om det inte kommer något inlägg imorgon. Nu ska jag sätta mig och ladda inför matchen mellan Albanien-Sverige. "Vi är svenskafans allihopa"
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela