Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2008-09-01 09:58:29 i Allmänt,

Ny vecka och nya möjligheter, så kan man väl säga? Har faktiskt lite saker att göra denna vecka. Idag ska jag vara hundvakt och sen ikväll är det träning som jag antagligen inte kommer vara med på eftersom jag har jätteont i knät. Imorgon ska jag iväg och klippa mig, har ingen aning hur men det kommer jag nog på tills imorgon. Sen är et även träning den kvällen och den är jag hoppningsvis med på. På onsadag funderar jag på om jag ska åka in till stan och göra ett litet kort besök på arbetsförmedlingen och sen ska jag leta upp ett par stövlar som jag blivit helt kär i. Sen har jag inget att göra på några dagar förrutom träning torsdag och sen på söndag ska la familja bege sig till Kista för kusinen konfimeras.

Nu ska jag äta frukost för magen börjar kurra.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela