Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2008-09-15 21:27:26 i Allmänt,

Sitter här med datorn i knät, som vanligt, har tvn på i bakgrunden och hör lite smått vad som sägs i allt knappande på dessa tangenter. Känner att jag och Malin är väldigt sociala just nu, hon sitter med sin dator och jag sitter med min. Borde egentligen kanske ligga och försöka sova nu med tanke på att vi ska gå upp vid fyra, men jag är inte ett dugg trött så därför sitter jag här och klottrar i denna blogg. Hoppas att du tycker att det är kul.
Orkar inte dra hela besöket på arbetsförmedlingen, tycker att de är grymt dryga och jag ska på ett nytt möte om en vecka.
Sen var jag iväg på fotbollsträningen med möte efter och där kom beskedet att vi troligtvis kommer att hetta Wattholma nästa säsong. Orkar inte berätta om varför det blir så men du kanske förstår varför. Och jag vet egentligen inte vad jag tycker.

Nu måste jag gå och bre mackor inför morgondagen.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela