Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2008-09-29 15:48:31 i Allmänt,

Idag har det varit otroligt bra väder, tycker att det är helt otroligt att det fortfarande kan vara så varmt ute på dagarna och vid den här tiden på året så brukar regnet bara ösa ner och allt är trist och tråkigt men så är det än så länge inte i år.
Dagen har tillbringats på förskolan Hyttan i Vattholma, där kommer jag att vikariera lite då och då för dig som inte visste om det. Ungarna är hur gulliga som helst, känner att jag kommer att trivas där. Blir jobb där igen om en vecka.
Imorrn är det dags för det där konsitga mötet på arbetsförmedlingen som jag skjutit på hela tiden och sen efter det mötet så ska jag ta en runda på stan för att sedan runt klockan 13.00 befinna mig på Ultuna restaurangen och jobba, pengarna de bara rullar in. Måste hålla koll på hur mycket jag får så jag vet när jag är tvungen att börjar skatta.

Nej, nu ska jag skriva ut en bild till ikväll då vi ska ha en träff, alla tjejer i laget ska fixa lite inför avslutningen på lördag. Som förövrigt kommer bli det sista jag gör i Skyttorpsdamlag eftersom det inte finns kvar efter denna säsong.
Efter det så blir det mat, makaroner och bacon.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela