Therese

Så här ser jag på saken

Marabou Amigo

Publicerad 2008-09-06 22:06:36 i Allmänt,

Nu trodde du väl att du skulle slippa mig för denna kväll men icke sa nicke. Jag kom på att jag bara måste berätta om
den nya upptäckten som jag gjorde idag. För några dagar sen så fick jag veta att det kommit ut en ny Marabousmak och tänkte genast att den måste jag smaka, vid denna tidpunkt hade jag ingen aning om vad det var för smak. Men eftersom att jag älskar choklad och Marabou är bland det bästa jag vet så måste jag smaka den, eftersom jag har gillat de senaste påhitten som marbaou daim, diggistive, non stop osv. Och denna nya Marabou Amigo innehåller sombreros och trot eller ej jag älskar den, konstigt va?
Så nu tycker jag att du ska göra precis som mig, testa den nya Marabou Amigo.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela