Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2008-09-10 12:52:30 i Allmänt,

Har stressat som sjutton de senaste minutrerna när jag kom på att det skulle vara enklare att åka med 13:27 istället för 14:27. Så då åt jag lunch på fem minuter, sprang ut och hämtade posten, plockade ur och i diskmaskin, hängde upp tvätten och så har jag även hunnit att fixa mig. Det måste vara rekord när det gäller mig och eftersom jag alltid kommer på sakerna i sista sekund så får jag väl skylla mig själv lite grand, men jag är sån och kommer alltid att vara sån. Och nu när jag kollar ut genom förnstret så inser jag att det regnar, men jag ska trotsa regnet och sätta mig på moppen och brumma iväg mot Vattholma. Men har jag tur så slutar det att regna innan jag åker för det är i alla fall tio minuter innan jag åker.

Får se om jag skriver något ikväll när jag kommer hem annars så hörs vi nog imorgon.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela