Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2008-09-24 21:35:53 i Allmänt,

Idag blev det en lite längre arbetsdag än vad jag tänkt mig från början, men jag klagar inte det är ju så grymt kul att vara där och jobba. Det är skönt att ha något att göra på dagarna och det kommer att bli fullt dagarna fram över kommer jobba en hel vecka om två veckor och sen när jag får lite olika jobb på dagiset i Vattholma, som jag ska besöka imorgon, så kommer det att blli ännu mer att göra. Och ju mer jag får att göra dessto mer pengar kommer jag att få.
Fick en rolig överraskning när jag satte mig ner och läste tidningen och insåg att Real Madrid spelar ikväll och tv4 sport väljer att visa den, snacka om att jag blev glad när jag såg det hade för mig att det skulle vara en veckomatch om någon vecka men den visade sig vara tidigare än vad jag hade trott. Så nu vet ni vart jag kommer att tillbringa resten utav kvällen, framför tvn kollandes på laget i mitt hjärta Real Madrid.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela