Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2008-09-17 14:23:49 i Allmänt,

Efter en skön och lång sovmorgon så sitter jag här i soffan med datorn i knät. För några timmar sen så avnjöt jag en riktigt god frukost framför tvn kollandes på idol från igår. Idag ska jag bara ta det lugnt med tanke på att jag ska jobba både imorgon och på fredag och jag börjar bli sjuk, kände det redan igår, jag har ont i halsen och börjar bli förkyld. Ikväll så är det fotboll på tv, Manchester United mot Villareal på tv6 det är Champions Leauge som gäller. Tror inte jag ska kolla på den eftersom Real spelar samtidigt och jag hade hellre sätt att de visade den matchen istället så jag får se om jag hittar någon streem eller något så jag kan se matchen via datorn. Dagens lyxproblem kanske?

Åh, imorse när jag vakna så kom mamma in med en sak det var en stor platta med en säck under. Den första tanken var när jag såg den var varför ska jag få en balansplatta. Men det visade sig att det inte var en balansplata utan ett laptopstöd. Tackar så grymt mycket för det, det var jättebra.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela