Therese

Så här ser jag på saken

Pengarna de bara rullar in

Publicerad 2008-09-19 18:51:17 i Allmänt,

Upp tidigt imorse även fast kroppen inte ville det. Åka in till Resstaurang Ultuna och jobba ett pass till idag, jobbade även ett igår också. Tycker att det är riktigt kul att jobba där för det finns så många olika roliga människor. Nu visar det sig att jag kommer att jobba på tisdag och onsdag även nästa vecka. Så jag kommer att ringa till arbetsförmedlingen och medela att jag inte kan komma på det där konstiga mötet på tisdag. Just i denna skrivande stund så funderar jag på att skriva av mig från arbetsförmedlingen, det känns helt lönlöst att vara inskriven där när jag som gått som har ett jobb.

Tycker denna låt kan sammanfatta min dag.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela