Therese

Så här ser jag på saken

Plugg

Publicerad 2008-09-14 18:52:27 i Allmänt,

Ja, nu har jag suttit och läst lite mer än hälften av det som jag måste läsa och tänkte att jag kunde spara lite till imorgon också. Till min stora fasa så upptäckte jag att det största och tjockaste häftet var på engelska, enegsla utav alla jäklaspråk. Jag läser en kurs på svenska och är då tvungen att läsa ett häfte på cirka 50 sidor på engelska. Hur är detta möjligt?
Men nu ska jag inte gräva ner mig så mycket i det, utan det är bara att läsa och se glad ut, upptäckte att det mesta som måste läsas kan jag redan så jag är ganska stolt.
Nu ska har jag tänkt att jag ska börja ladda lite smått inför matchen mellan Real Madrid-Numancia, hoppas på den första liga segern för denna säsong.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela