Therese

Så här ser jag på saken

Regnig tisdag

Publicerad 2008-09-09 11:54:37 i Allmänt,

Det har regnat konstant sen jag vaknade imorse, det känns ju riktigt lockande att sätta sig på en moppe ikväll och brumma iväg till träningen och sätta på sig de blöta fotbollsskorna som är blöta från igår. Regnet måste vara det värsta med hela hösten för annars så kan det vara ganska mysigt när alla löv på träden ändrar färg och får den där mysiga röd, gula färgen och när hösten kommer så kommer ju även kylan och då letar jag genast fram mina mysiga tofflor och varma sköna filtar och fixar en mugg med varm rykande choklad. Funderar faktiskt lite smått på att göra en nu eller så gör jag en senare ikväll när jag kommer hem från träningen.

Sitter och längtar tills imorrn då jag ska få åka och kolla på Sverige-Ungern. Nu funderar jag på om jag ska gå ut och hämta posten i regnet och sen äta lite lunch, magen kurrar lite smått, och sen så kanske jag sätter mig och gör ett eller två halsband från det där setet som jag berättade om igår.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela