Therese

Så här ser jag på saken

Rolig händelse

Publicerad 2008-09-12 13:35:17 i Allmänt,

Vi är alltid fyra stycken som åker moppe till och från fotbollsträningarna och igår var det inget undantag. Efter träningens slut så gick vi alla till våra moppar, Frida, Sandra och Lisa. Och när alla står och lägger ner sakerna i moppen och vi gör oss klara för avfärd så säger Frida att det är lite roligt att nästan alla har "vespor" medans Sandra har en "crossmoppe" och då säger jag ungefär att det är ju för att Sandra är så cool, därför har hon en sån moppe. Sekunden senare så står Frida och viker sig av skratt och jag och Lisa undrar varför hon gör det och så står Frida och pekar mot Sandra och vi vänder oss dit och kolla. Då ser vi hur Sandra ligger ner på marken med moppen och blinkersen blinkar och både jag och Lisa viker oss av skratt. Frida ska då gå och hjälpa Sandra, men det slutar med att Frida lägger sig i gräset och skrattar.
Sen när alla har lugnat ner sig efter en stund så visar det sig att det var någon lampa på Sandras moppe som började blinka och poff så ramlade både hon och moppen.

Tror nog inte att du fattar vad som är så roligt men jag skrattar fortfarande så fort jag tänker på det.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela