Therese

Så här ser jag på saken

September

Publicerad 2008-09-01 14:50:46 i Allmänt,

Idag så blev det månaden september och det är väl den månad som man mest förknippar med hösten och är det inte riktigt höstväder ute nu?! Det blåser och det är kallt det är pågränsen till att stora regndroppar ska falla ner från den stora gråa himlen och inne så är det rått och kallt. Och med hösten så kommer även förskylningarna och det känns som jag har en påväg nu igen även fast jag aldrig blev riktigt förkyld sist när jag sa att jag var förkyld. Men förhoppninsvis så går det över.

Vet att jag inte har nämnt något från matchen mellan Deportivo och Real Madrid från igår. Men jag vet inte om det finns några ord som kan beskriva hur dåliga de var igår och Real har inte besegrat Deportivo på deras hemmaplan sen 1991.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela