Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2008-09-14 16:32:45 i Allmänt,

Sitter här som vanligt med datorn i knät och kollar på tv, tror det börjar bli en dålig vana fast det får väl du som läsare avgöra om du tycker det.
Idag har jag inte gjort så mycket, känns som jag laddar batterierna för den följande fullspäckade vecka som kommer nästa vecka.
Funderar just nu på om jag ska ta och plugga(!) lite. Noterade ni ordet plugga? Känns konstigt när jag skriver det för när jag tog studenten i sommras så trodde jag inte att jag någonsin skulle behöva säga att jag ska plugga. Men tro det eller ej, jag ska nu plocka upp skolböckerna en än gång. Måste läsa på lite innan jag ska ner till Växjöpå tisdag. Men just nu känner jag inte så stor lust att göra det, som vanligt alltså.
/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-09-14 18:28:36

jag vet! jag var oxå tvungen att säga till folk att nä, jag måste plugga. plugga!! man ska inte behöva plugga efter så kort tid efter studenten :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela