Therese

Så här ser jag på saken

Tidsfördriv

Publicerad 2008-09-08 16:22:57 i Allmänt,

Jag hittade på något kul så att jag fick tiden att flyga iväg. Förra sommaren då jag, mamma, pappa, Ika och mormor for in till the capital of Sweden, Stockholm, så gjorde vi ett trevligt litet besök på Panduro och där hittade jag olika halsbandsset som jag skulle sitta och göra från grunden. Alltså jag, Therese, som inte har så mycket tålamod skulle sätta sig och göra halsband, men jag tyckte att det verkade som en kul grej och köpte hem några olika sorter. Och för någon vecka sen så kom det hem ett brev från Panduro där jag kunde få ett stort sett med massor av halsband så då var mamma och pappa så snälla och beställde det åt mig. Och då idag när jag hade så grymt tråkigt så kom jag på att jag kunde börja med något utav de olika halsbanden och det slutade med att jag gjorde två olika och nu har klockan gått riktigt fort och det är skönt för det betyder att jag snart får åka iväg och röra på mig, träna fotboll.

Men nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten, spaghetti och köttfärsås står på menyn. MUMMA!
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela