Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2008-09-23 19:40:46 i Allmänt,

Upp relativt tidigt imorse för att åka in till Uppsala och jobba. Det gick bra, känns roligare och roligare för varje gång för ju mer jag får jobba dessto bättre känns det när jag vet hur allt ska gå till och vart alla saker står osv. Ska jobba imorgon med och hoppas att det blir något mer nästa vecka.
Hade egentligen tänkt att jag skulle träna idag eftersom jag börjar bli friskare. Men jag var jättetrött och orkade inte med så mycket igår på träningen och därför tyckte jag att det inte skulle vara så snart om jag var med idag, för det brukar oftast vara lite hårdare träning på tisdagar.

Snart så börjar idol och sen efter det så är det vem kan slå filip och fredrik, sen får vi vad jag hittar för skojigt på tv.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela