Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2008-09-30 21:11:13 i Allmänt,

Idag var jag på mötet på arbetsförmedlingen och det var nog det mest onödigaste mötet jag varit på, det stod på pappret att det skulle ta cirka 2 timmar och då hade jag räknat ut att allt skulle klaffa perfekt och att jag skulle hinna gå på stan en stund innan jag skulle sätta mig på bussen ut mot Ultuna. Men det visade sig att mötet gick fortare än va de hade räknat med, först och främst så var mötet helt ointressant för allt det där visste jag sen de var i skolan i våras och informerade oss och sen visade det sig att mötet varade i 40 min. Min tidsplan sprack direkt och jag fick fler timmar att slå ihjäl än vad jag tänkt, så jag gick i några affärer och sen valde jag att gå och sätta mig på mammasjobb och vänta tills jag skulle sätta mig på bussen.
När jag väl var ute på Ultuna så var alla stressade till tusen. Det var SLUs rektor som fyllde år och de hade mingel uppe på loftet ca 250 personer kom.
Fick även reda på att jag skulle jobba imorgon börjar klockan nio. Och idag fick jag även ett glatt besked, när jag kom hem så låg det ett kuvert adresserat till mig som varken mamma eller pappa hade öppnat. Så jag öppnar det med stor spänning och inser att det är min lön som kommer komma in på kontot imorgon, gissa om jag blev glad.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-09-30 21:48:20

hahahaha de lover jag ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela