Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2008-09-04 11:03:02 i Allmänt,

Sitter här med datorn i knät och har radio på i bakgrunden, sitter och funderar på vad jag ska ta och hitta på idag. Lovade mamma igår att jag skulle dammsuga huset så jag får väl göra det. Och för ett tag sen så ringde pappa och frågade ifall om jag kunde gå och hämta hans cykel i Råstaberg för han kommer vara borta med jobbet över natten och då är det ju onödigt om cykeln står där nere. Så då har jag två saker som jag måste göra, men det andra alternativet som jag måste göra känns ju inte så lockande nu när det nästan blåser storm ute och då ska lilla jag bege mig ut, då kommer jag ju att blåsa bort.

Kände mig duktig igår när jag beställde en utav böckerna som jag måste ha till kursen, nu ska bara den andra boken beställas och tågbiljetterna hem och tillbaka sen är allt klart och då är det bara att vänta tills den 16/9 och säga Växjö here I come.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela