Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2008-09-25 11:52:02 i Allmänt,

Är det bara jag som tycker att denna vecka har gått fort, det är redan torsdag. Idag är det strålande väder ute, solen skiner och löven på träden börjar ändra färg till röd orange gula och jag kan till och med erkänna att det är en perfekt höstdag som jag tänker försöka tillbringa så mycket som möjligt ute, det är såna här höstdagar som jag älskar man går ut och känner den friska luften och man känner att man klarar av att göra allt. Jag har lite som jag måste göra idag, innan jag går ut måste jag tvätta håret och sen ska jag leta fram vägbeskrivningen till Hyttan så jag hittar dit och sen är det kanske dags att ge sig av mot Vattholma. Funderar ganska starkt på att cykla dit, är det för att det är en fin höstdag eller är jag bara sjukare än vanligt?
Igår somnade jag med ett leende på läpparna då matchen mellan Real Madrid och Sporting Gijon slutade 7-1 och Realspelarna fullkommligt krossade Sportingspelarna.

Något som oroar mig lite grand är vart alla mina läsare har tagit vägen??
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela