Therese

Så här ser jag på saken

Tråk väder

Publicerad 2008-09-27 12:29:55 i Allmänt,

Idag är det ett riktigt pissigt höstväder, det är grått och trist och det är helt blä helt enkelt. Idag kommer det inte göras så mycket. Än så länge har jag tagit en skön varm dusch och så har jag hjälpt pappa att sätta ihop Ikeabokhyllan som mamma bestämmde att vi skulle ha i hallen. Milda makter, bara för att jag skrev att det var grått och trist väder ute, solen visade sig precis och ett fint ljus spred sig över allrummer här hemma. Det är de här dagarna som man börjar tänka på hur skönt det bara skulle vara att åka utomlands, nu när jag har jobb och får pengar så är det ju inte omöjligt att åka iväg på en skön utlandstripp i vår. Är det någon som är på, Grekland skulle vara ett passande resmål.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela