Therese

Så här ser jag på saken

Trött och sjuk..

Publicerad 2008-09-19 22:53:45 i Allmänt,

Som du kanske har förståt i mina tidigare inlägg så har jag blivit sjuk. Trodde att jag skulle klara mig från att bli förkyld denna höst men icke sa nicke och nu sitter ja här i min fotölj med datorn i knät och snörvlar och nyser. Vet inte vad som är värst, att veta att det inte finns någon medicin som botar detta eller att jag troligtvis inte kommer att spela den sista B-lagsmatchen i Skyttorpsdamlag någonsin imorgon. Tror nog att det blir en blandning mellan båda två, för jag kan bara gå och hoppas på att jag ska bli frisk. Det bästa sättet att bli frisk från en förskylning hörde jag på Rix FM igår och det var att sova. Men det jobbigaste som finns är när man går och lägger sig och inte kan andas med näsan utan måste andas genom munnen och det är grymt mycker skönare att sitta upp än att ligga ner.
Funderar just nu på om jag ska gå och borsta tänderna och krypa ner i sängen och bädda om mig riktigt skönt och ligga och mysa och kolla på filmen Fast and the furious som just nu går på femman. För jag är grymt trött efter veckans alla bravader och en lång och skön sömn är ganska behövlig just nu och så får jag hoppas att jag är frisk nog att åka och spela fotboll imorgon.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela