Therese

Så här ser jag på saken

Vilket vackert väder

Publicerad 2008-09-28 16:30:33 i Allmänt,

Det har varit en otroligt fint väder idag, tycker att det är skönt att septembervädret visar sig från sin bästa sida. Idag har jag tillbringat en stund ute i det sköna vädret. Något som är mindre kul är att min lön från Ultuna restaurangen just nu lyser med sin frånvaro. Vet att de senaste dagarnas jobb inte skulle kommit med i denna löneperiod eftersom jag själv måste meddela hur många timmar jag jobbat och jag fick reda på det en dag försent och därför kommer det antagligen dröja en hel månad innan jag får den lönen. Men den första lönen som jag skulle fått för den första gången jag jobbade där är ett mysterium, farmor fick mitt kontonummer och allting och jag trodde att hon skulle fixa det. Men just nu verkar det inte så, så jag får väl ta och knappra ihop ett mail och fråga vart den är..

Nu börjar magen kurra och det börjar bli läggligt med lite mat, tur att mamma och pappa håller på med maten. Grillat och potatis med sås, mums..

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela