Therese

Så här ser jag på saken

-

Publicerad 2009-04-17 16:04:31 i Allmänt,

Har ännu en gång hamnat framför datorn. Blev en kort promenad imorse gick ner till Råstaberg och hämtade pappas cykel och cyklade hem igen. Sen hörde även pappa av sig och sa att Johan, våran kusin, eventuellt skulle komma hit då min faster skulle åka till stan. Men ingen kusin har kommit än och jag antar att han inte kommer att komma. Lite irriterad över att de kunde ringt och kanske meddelat att han inte kommer osv.

I helgen händer det inte så mycket, som vanligt. Imorgon efter att mamma har slutat så ska vi åka in och hämta henne och troligtvis åka till mormor och äta lite mat och fika. Sen ska jag bara moffla i mig massor med godis.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela